sobota, 14 września 2013

Dwudziesty



Błysk fleszy. Reflektory. Okrzyki tłumów. Czy naprawdę było warto? Pieniądze. Sława. Nowy dom. Ale czy naprawdę było warto? Clove, odpowiedz sobie teraz szczerze. Nie, nie było warto. Myślałam, że jak usunę swoją słabość to będzie mi lżej. Jednak jest mi ciężej. To Cato naprawdę mnie kochał, dbał i tylko on miał prawo wygrać. A nie ja, bezduszna egoistka. I co w ogóle sobie wyobrażałam? Usłane różami życie? A przecież mogło być całkiem inaczej…

Dość tego! Nie mogę się tym zamartwiać całe życie. Nie mogę zmarnować jego ofiary. Chociaż tyle. Aż tyle. Biorę głęboki oddech i wychodzę na scenę. Choć jeszcze niedawno staliśmy tutaj oboje, dziś jestem tylko ja. I tylko ja mogę coś zmienić w swoim życiu. 

Odpowiadam mechanicznie na pytania Ceaser’a. Nigdy nie czułam się bardziej podle niż w tej chwili. Ponownie oglądać śmierć każdego z trybutów. Gdybym mogła się zabić od razu, zrobiłabym to. Instynkt wziął górę wcześniej, a teraz umiera moje człowieczeństwo. Kawałek po kawałeczku. I teraz jest czas by to powiedzieć. 

- Co czułaś w ostatnim momencie Igrzysk?
- Że byłam zwycięzcą i musiałam wygrać. Znałam słabości przeciwnika i potrafiłam je wykorzystać.

Tłumy klaszczą. Snow się uśmiecha. Tak, Panem uczy kłamać nas wszystkich. Idziemy za tłuszczą. Trybuci robią to, co chce tłum. Tak było, jest i będzie. Myślę o broszce z Kosogłosem dla Prim. Umieram wewnętrznie. Niektórzy powiedzą „To po co to zrobiłaś?”. Ale tego nie da się tak łatwo wytłumaczyć.

This is the end.
Hold your breath and count to ten.
Feel the earth move…*

To jest koniec. I nic go nie powstrzyma…
__________________________________________________________________
* - Skyfall

TAK. ROZDZIAŁ MIAŁ BYĆ KRÓTKI. Ojej. Przepraszam. Rozdział miał być krótki, bo nie chciałam go zapychać niepotrzebnymi w tej chwili opisami, skupić się na uczuciach Clove. Zapraszam was również na ASK - a, gdzie odpowiem na wszystkie pytania : ask.fm/lilayame
oraz na drugiego bloga o Dramione: lwica-oplatana-wezami.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Hmmmm, czytałam już coś podobnego.
    Napiszesz coś jeszcze z THG?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale podobnego z Dramione, czy podobnego do Clato? Z Igrzyskami muszę pomyśleć, bo na razie wypaliły mi się pomysły. Odezwała się dawna miłość do HP i pewien pomysł chodzi mi po głowie już trzy lata, ale nie mam czasu, by go zrealizować :) Ale myślę, że coś z THG jeszcze będzie. :)

      Usuń
  2. Czytałam Clato, ktore miało prawie identyczne zakonczenie do Twojego... Troche szkoda, bo spodziewalam się, że napiszesz cos nowego i wgl...
    'Odezwała się dawna miłość do HP' - skad ja to znam? xD

    Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na nowe ff z Twoich rąk. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam w 2h, i powiem, że bardzo mi się spodobało :) Pomimo, że narracja mi się jakoś nie układała, to ogólnie świetna historia i super mi się czytało ;)
    Czekam na coś więcej ;)
    Pozdrawiam,
    L. ;*
    Zapraszam na Dramione do mnie :
    http://dramione-invisible-love.blogspot.com/
    http://dramione-luthien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochłonęłam twój blog naprawdę szybko. Strasznie mi się spodobał. Mam nadzieję, że napiszesz jeszcze jedną historię THG. Lecę czytać twoje Dramione i zapraszam na mój blog o Clato: catoandcloveforever.blogspot.com Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko zeszło czytanie tego bloga. Jest świetny. Historia Clove i Cato mnie wciągnęła ^^

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj spamu pod notkami i nie przeklinaj :)